בשנים האחרונות רב־תרבותיות הפכה לאחד מסימני ההיכר של קדמה חברתית, פוליטית, תרבותית וחינוכית. רבות נכתב עליה גם בארץ, אך המעשים מפגרים אחר החשיבה וההמשגה. מצב זה מאפיין במיוחד את תחום החינוך. ספרה של נילי ונציה מהווה תרומה רצינית לעשייה החינוכית בגיל הרך. זהו הגיל החשוב ליצירת תפיסות ועמדות בין תרבותיות. הספר מתאר דרך התערבות שנוסתה בהצלחה רבה ומאפשרת פיתוח של סובלנות, רגישות וכיבוד של האחר.
(פרופ' דניאל בר־טל, אוניברסיטת תל אביב)